3/23/11

CEMBURU?

hmm...entah kenepa dalam masa yang kurasakan cukup singkat, tiba2 timbulnya rasa cemburu jauh di sudut hatiku... tiba2 aku tak mampu mengukir senyum dan tiba2 aku bagai seorang yang menanti suatu keajaiban yang entah muncul ataupun hanya tinggal di alam ilusiku semata.... bukan pintaku untuk berada dlm keadaan ini, tp aku manusia biasa yang kadangkala tidak mampu untuk tegak berdiri saat aku dibalut rasa seperti ini..
entah.... aku jua kurang pasti, tak mengerti dan entah bila akan mula mengerti bahawa itu semua besar kemungkinan mustahil untuk ku gapai, tapi.....................
ya Allah mungkinkah keajaiban itu akan aku kecapi?...

2 comments:

  1. cemburu wujud bila rasa hati tak mati..
    bermakna rasa sayng mengatasi cinta..kerana itu kamu patut bertuah sebab rasa itu masih wujud dlam hati ,,,jangan biarkan ia terpadam..namun jangan biarkan ianya marak.cukuplah sekadar cemburu yang terkawal...

    :)
    sya pun ada rasa cemburu.!
    heheheee

    ReplyDelete
  2. huhu...malu lak wase.... hehe, tp best r ayat mg, nk komersil kan ayat tu blh.... serius cpt je meresap dlm hati aq bila baca tu... selain akaun, mg mmg nk jd pemuitis ke, byk ayat mg kt blog best2 je.... jeles aq...:) untung nik dpt mg..:P, aq tahu sape yg mg plg kuat cmburukan..jeng2....haha

    ReplyDelete