4/21/11

mereka yg comel...

bagi aku mereka yg plg comel di hati adlh bayi dan kanak2...
hati mrk tulus...
jiwa mereka mulus...
andai aku dibalut resah yg berpanjangan,
satu je yg aku mampu dan seronok lakukan..
melihat wajah2 comel si kecil..
tak kira anak siapa dan asal mana mereka..
yg penting di hati aku..
mereka semua berhati bersih dan dari situlah terpancar kesucian di wajah2 mereka...
sungguh aku sayang yg amat pd anak2 kecil..
dan apa yg plg aku benci adalah mereka yg tdk pernah mahu bersyukur dengan anugerah yg terindah ini drp ILLAHI..
aku bencikan pembuangan bayi...aku bencikan penderaan kanak2...aku bencikan mereka yg suka membuat anak2 kecil ini menderita...
kerna sayangku dan cintaku pada mereka amat kuat...
andai diberi pilihan ingin rasanya aku memiliki mereka sebagai putera puteri hatiku..
tapi masa belum mengizinkan..
masih banyak yg perlu aku laksanakan..
dan msh banyak yg aku perlu pelajari agar nanti dpt kuberikan didikan yg sempurna buat bakal putera dan puteri idaman hatiku...

jom layan wajah2 mereka yg sgt comel..


ololo sukanya dier kan... comei yg amat...nk cubit blh?:)


ni gadis munga ni... tgk tgn dier pegang munga tu..ololo, rasa mcm nk gigit je...


cak...:), knp kamu sgt comel....? i jeles ni...(tetiba kan)


owh kamu tahu kamu tidur mcm tu pn comel... mcm kesian je tgk baby ni kan...ololo...


dunia kami penuh warna warni...yeah....

all pictures credit to MR>GOOGLE yg baik hati...:)

No comments:

Post a Comment