10/8/11

Dan aku… Nor Afatihah MK.. wajah baru?


Mulai hari ini, blog ini bukan sahaja bercerita tentang xtvt harian si penulis sahaja… tapi lebih dari itu.. aku nak jadikan blog ni salah satu tempat untuk aku menyuarakan pendapat dan idea yang aku rasakan aku perlu luahkan dan kongsikan dengan sesiapa sahaja yang sudi menjengah kat sini.. aku sedar kehadiran blog aku dalam dunia maya ni tidak mendapat perhatian sesiapa.. tapi aku tak kisah sebab yang penting aku puas bila aku dapat laksanakan apa yang aku ingin lakukan.. sekian lama aku menyepi dari dunia blog, kini aku kembali semula dengan harapan aku dapat menyajikan sesuatu untuk masyarakat di luar sana.. namun aku bukanlah si pemuitis atau orang yang bijaksana yang pandai menyusun kata dan ayat untuk meluahkan idea yang ada… yang aku tahu aku seorang yang akan mengarang apa yang aku ingin karangkan mengikut apa yang ada dalam fikiran aku.. semoga semangat baru aku yang berkobar-kobar ni tidak hangat-hangat tahi ayam sahaja, sebab aku yakin dunia blog merupakan sesuatu yang indah dan menghiburkan andai kita pandai menggunakannya sebaik mungkin…

Nota kaki: tetiba ayat aku jadi skema lah plak kan.. no no no… aku tak suka skema2 ni.. rimas der.. walaupun ramai yg cop aku si budak skema tahap susah nak diubati, tapi hakikatnya hanya aku dan orang yang kenal dgn aku je tahu bhw aku seorang yg sangat gila2… gila2 ok.. bukan G.I.L.A. huhuhu….so, nantiikan n3 seterusnya.. agak2 pa yg aku nak kongsikan erk… ntah, aku pn tk terpikio lagi ni… haha… kau ada?... tetiba lg kan…alalalala….aku chow cendol dlu ea…

No comments:

Post a Comment